• نام اثر:‌ هیچ۱
  • نوع اثر:‌ استند فلزی-چوبی – کالیگرافی (خط-حجم)
  • جنس: ورق استیل – چوب
  • ابعاد:‌   ۳* ۴۰* ۷۰سانتی متر
  •  کالیگرافی (خوشنویسی): استاد سعید نقاشیان
  • چوب پایه: مهیار نیازیان (استودیو هنری چکامهر)
پینوشت: آشنایی من با استاد دکتر محمد سعید نقاشیان (خوشنویس، گرافیست و مدرس دانشگاه) و شاگردی در کلاسهای تایپوگرافی ایشان،  افتخار و موهبتی بود که در آغاز سال ۱۳۹۸ به آن نایل شدم. هدف من این بود که بتوانم به آرزوی دیرینه ام برسم: خوشنویسی با دستگاه فرز روی فلز ، همانند خوشنویسی با قلم روی کاغذ. برای این کار پس از بررسی و آزمایش چند فونت با پیشنهاد استاد نقاشیان، نهایتا به یک فونت جدید ترکیبی از ثلث و معلی رسیدیم و من شروع کردم به یادگیری کلیه مفردات و ترکیبات حروف این فونت-خط برای نوشتن روی کاغذ و روی فلز. تجربه بسیار سخت و لذت بخشی بود. آثاری را که با این روش نوشتم و ساختم، در ادامه نوشته های سایت (و پیج اینستاگرام) خواهم آورد.
 اثر زیر را از روی یکی از سرمشقها و دستنوشته های استاد نقاشیان ساختم و  ایشان نیز در زیر پست اینستاگرامی من برای انتشار این کار، بنده را مورد لطف و عنایت خود قرار دادند که متن و لینک آن را در اینجا قرار میدهم:
یک اتفاق در عالم هنر زمانی می افتد که ذهنی پویا و خلاق و جستجوگر با کشف استعدادهای درونش و با پشتکار زیاد ، در پیکره ٔ انسانی والا مقام و رشد یافته به تجلی برسد و آن نقش ماندگار و تکامل یافته به جهان عرضه شود.
حضرت عالی، اتفاقی را در عالم هنر جاودانه و ماندگار کردید که بسیار قابل تحسین است. در دل فلز بی جان و بی روح ، روح دمیدید و به آن زبان و گویش آموختید و مخاطب را به گفتگو با آن وادار کردید. تلاش و همت و اقتدارتان در این راستا را ارج می‌نهم . ارادتمند سعید نقاشیان”
و من برایشان نوشتم:
استاد نقاشیان بزرگوار، شرمنده میفرمایید. شما به تمام معنی کلمه یک معلم، محقق و متخصص هستید و در کنار همه اینها بسیار مهربان و دوست داشتنی، که شما را روز به روز بیشتر کشف میکنم و محتاج آموختن و همنشینی بیشتر با شما هستم. بسیار سپاسگذار لطف و توجه شما هستم. امیدوارم در کنار شما و به کمک شما بتوانم این آثار را به کیفیت و درجات بالاتری برسانم.

https://www.instagram.com/p/Bzlm2a2DtI9/?utm_source=ig_web_copy_link